לא תאמינו שכל זה נמצא ממש לידכם

אם גם אתם אוהבים בשרים איכותיים על האש לצד סלטים מגוונים ותוספות עשירות שמשדרגות את הארוחה בכמה רמות ובהחלט גם משביעות שיפודי חן זאת הכתובת המדויקת בשבילכם.

למסעדת שיפודי חן סניפים בהם ניתן למצוא תפריט עשיר ומגוון של בשרים, סלטים ותוספות שונות כך שכל אחד ואחת יוכל למצוא את המנה המתאימה לו.
כמו כן, תוכלו ליהנות ממגוון בשרים משובחים הנצלים בזהירות תוך הקפדה ודאגה להביא לכם את מידת העשייה המדויקת לשולחן.
אצלנו במסעדת שיפודי חן תיהנו מאווירה מזמינה וביתית, שירות מוקפד ברמה גבוהה כך שאפילו סתם ארוחה תהפוך אצלנו לחגיגה.

מקצועיות, איכות, דיוק – זה שם המשחק

בשיפודי חן משתמשים בחומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר שקיימים היום בשוק. כל נתח של בשר נבחר בקפידה תוך מקצועיות רבה והבנה. צוות המטבח המקצועי של שיפודי חן ידאג להוציא לכם כל מנה בדיוק רב לאחר שהושקע בה לא מעט מחשבה, הקפדה ובעיקר אהבה.
כבר בביס הראשון תרגישו את חגיגת הטעמים המיוחדים ותבינו שאתם בידיים הטובות ביותר, וכל שנשאר לכם לעשות הוא להזמין וליהנות.

שיפודים עד הבית? רק עם שיפודי חן משלוחים

שיפודי חן יודעים בדיוק מה הלקוחות שלהם אוהבים ולכן הקימו מערך משלוחים מקצועי במיוחד. שיפודי חן מציעים תפריט משלוחים עשיר ומגוון בו תוכלו למצוא את כל הבשרים המעולים שלנו לצד תוספות וסלטים עשירים וטריים וכל זאת במחירים משתלמים והוגנים לכל כיס.
שיפודי חן משלוחים כבר מיומנים ומקצועיים בעבודתם ולכן ידאגו להביא לכם את המשלוח במהירות האפשרית תוך שמירה על המנה חמה, טרייה ואיכותית.

כל הטוב במקום אחד

לא הרבה מסעדות בשרים יודעות לעשות את מה ששיפודי חן הבינו כבר מזמן. פרודוקטים וחומרי גלם איכותיים לצד שירות מקצועי ואדיב תוך הקשבה ללקוח ודאגה לשביעות רצונו של הלקוח הביאה את מסעדת שיפודי חן להיות מובילה וידועה בתחומה. כנראה שלא סתם מאות לקוחות חוזרים מידי שבוע ובוחרים בשיפודי חן כל פעם מחדש.

בואו גם אתם והצטרפו לחוויית טעמים וניחוחות

שיפודי חן פתח תקווה

מוטה גור 7, פתח תקווה

שיפודי חן רמת גן

מלכי צדק 23, רמת גן

חזור