קרנף – באריזה חדשה

קרנף – באריזה חדשה / דפנה גל פז

איש סיני זקן וחכם אמר פעם שמרקורי בנסיגה זה זמן טוב לאוכל מהיר. סתם… הוא לא באמת אמר את זה, או שאולי כן, אני פשוט לא מבינה סינית, לעומת זאת באוכל מהיר אני דווקא כן ומה זה אוכל מהיר, אם לא קרנף? הסיבה שלשמה התכנסנו הם המארזים החדשים של הקרנף וזו סיבה טובה, כי אם יש אתגר אמיתי במשלוחים, הוא לנסות לשמר את איכות המנה גם כל הדרך במשלוח.

קרנף, למי שלא זוכר, נמצאת איתנו כבר מ 2006. הסניף הראשון נפתח ברחוב אבן גבירול ובשורת ה"איזה טעים זה אנטריקוט בלאפה" שרפה את העיר. שני סניפים נוספים נפתחו תוך זמן קצר בתל אביב ולאחר מכן גם ברמת השרון, גלילות וראשל"צ.

אז בחזרה להזמנה, האריזות של כל מה שהזמנו היו מושלמות עכשיו רק נותרה השאלה, מה באמת מגיע בפנים? האם האריזה מעידה על התכולה? או שמה נבדה. ללא עיכוב נוסף פצחנו עם המוצר שמשך את תשומת ליבי יותר מכולם, רול פורטובלו…

רול פורטובלו, סלט עגבניות פיקנטי וגוואקמולי, המוצר החביב עלי בקרנף, טעים אש אבל עם פוטנציאל גבוה לדליפה מהרול, הגיע ארוז בתוך קרטון אסתטי, עדין ונוח לפתיחה, עטוף בנייר פרגמנט ונייר כסף עדין מאד, שמאוד קל לקלף ונוח לאכול. מבחינת הטעם – השינוע שהרול שלי עבר מהפס בלונדון מיניסטור עד אליי הביתה לא פגם באיכות המוצר בכלל וזה היה ממש כמו לאכול במקום.

ההמבורגר של הקרניבור הגיע גם הוא בתוך קרטון מותאם למידות, ממותג מגניב ועטוף בנייר שנעים לעבוד איתו. גם כאן, הלחמנייה שמרה על הטריות והמנה השביעה רצון. טבעות הבצל , הגיעו ארוזות דומה ושמרו על פריכות מפתיעה ולא אופיינית לעולם המשלוחים  וגם הסלט שהיה גם נדיב, עשיר וטרי מאד הגיע בקערת פלסטיק נוחה לשימוש ואולי גם לשימוש חוזר. כל ה"וואו טעים" הזה הגיע בתוך שתי שקיות קרטון עם כמות מפנקת של רטבים.

לסיכום, הקרנף לא מתיימרת להיות מסעדת גורמה ויש רשתות גדולות יותר, לפי מה שהקרניבור אומר, שמספקות קציצות טעימות לא פחות גם במשלוחים, אך הן יקרות הרבה יותר.

לזכות הקרנף יאמר שהרשת מצליחה להיות אלטרנטיבה טובה וטעימה לאוכל מהיר, נקי וטעים במחיר ידידותי מאד. היעילות והזריזות של המשלוח וההשקעה באריזה מדברים לזכות הרשת ושומעים את זה אפילו יותר טוב על בטן ריקה.

להזמנות מקרנף – לחצו כאן

חזור