משלוחי ג'חנון בתל אביב

ג'חנון הוא אחד המאכלים המסורתיים המפורסמים ביותר של המטבח התימני. המאפה הפשוט, אשר דרך הכנתו היא אמנות בפני עצמה, נחשב לאחד מסמליה של ארוחת הבוקר בשבת. מדי סופ"ש, ישראלים רבים פותחים את הבוקר בשבת עם ג'חנון המוגש בדרך כלל לצד רסק עגבניות, חריף וביצה קשה. למעשה, ניתן להזמין משלוח ג'חנון עד הבית כמעט בכל מקום בארץ.

המסע בעקבות הג'חנון הכי טעים בארץ הוביל לתחרות "בריאה" בין המסעדות השונות אשר מציעות משלוחי ג'חנון. מסעדות אלה, פועלות ללא ליאות להעמיד לרשות לקוחותיהן ג'חנון מעולה ואיכותי. ואכן, קשה שלא להתרשם מהרמה הגבוהה ומהאיכות אשר מזכירה לא אחת את הג'חנון של אמא.

אם אתם מחפשים ג'חנון בתל אביב, הקסם של שבת על הבוקר יכול להיות במרחק הזמנה און-ליין. הג'חנון של סבתא בתיה מציעה לכם משלוחי ג'חנון עד הבית. ג'חנון תימני מסורתי ובורקס טורקי אורגינל יכולים להיות דרך נפלאה לפתוח את היום. ניתן להזמין ג'חנון לאו דווקא בשבת. מאפיות רבות, ואף פיצריות ומסעדות איטלקיות, מתפעלות בהצלחה מרשימה גם מחלקה תימנית. לא אחת, עורכות מסעדות עם תפריט ג'חנון משלוחים המגיעים עם רסק, ביצה, חריף וכל האלמנטים הדרושים.

בקיצור, אתם יכולים להזמין ג'חנון ובורקס טורקי טרי ממסעדת הג'חנון של סבתא בתיה בתל אביב וליהנות מקסמו של המטבח התימני אצלכם בסלון בתוך זמן קצר.
אז כל שנותר לכם לעשות זה לבחור את המנות שלכם וליהנות מארוחה מפנקת כמו שצריך. בתאבון!

חזור